Klachten
Bij I-Diverso werken we steeds de optimalisatie van de kwaliteit van onze dienstverlening. Als je een klacht hebt en niet zo tevreden hebt over hoe je traject gelopen is, zijn er verschillende manieren om een klacht in te dienen.
Bij I-Diverso werken we steeds de optimalisatie van de kwaliteit van onze dienstverlening. Als je een klacht hebt en niet zo tevreden hebt over hoe je traject gelopen is, zijn er verschillende manieren om een klacht in te dienen.
Soms ontstaan er klachten op basis van misscommunicatie of een misverstand en kan je dit oplossen door in gesprek te gaan met de coach zelf. We nemen de klachten steeds serieus.
Aan het begin van je traject heb je informatie ontvangen over hoe je een klacht kan indienen. Volg deze procedure of vraag meer informatie op bij Wim Van Ammel (WimVA@idiverso.be).
Bij klokkenluiders@webblenders.be of door te bellen naar 0496/53.17.81 kan je ook een melding maken als klokkenluider van inbreuken op de Europese wetgeving die je opmerkte op de werkvloer.
Je kan ook altijd een melding doen via het extern meldkanaal. Surf hiervoor naar www.federaalombudsman.be