Deze opleiding biedt deelnemers concrete handvatten om professioneel om te gaan met veeleisende of emotioneel geladen klanten. Ze leren helder en assertief communiceren, omgaan met klachten, kritiek en verschillende vormen van agressie,. Waarbij rust en respect behouden blijft.

Via praktische oefeningen ontwikkelen ze vaardigheden in klantgericht gedrag, stresshantering en zelfzorg. Zo bouwen ze aan meer veerkracht en zelfvertrouwen in elke klantgerichte werkomgeving, ongeacht sector of functie. 

Ik wil meer info
Afbeelding

Categorie

PROGRAMMA

  • Klantgerichte communicatie
  • Helder en assertief communiceren
  • Omgaan met klachten, kritiek en conflicten

Doelgroep

LEIDINGGEVENDEN

Deze opleiding is geschikt voor:

  • Leidinggevenden
  • Medewerkers
  • Team

Praktische info

Details

Heb je interesse in deze opleiding? Laat je gegevens achter via het inschrijfformulier.
We nemen snel contact op!

Locatie

We komen graag tot bij jou (inhouse). Heb je plaatsgebrek of is het moeilijk om de opleiding zelf te organiseren? Dan kan het ook op één van de I-Diverso locaties in Vlaanderen.

Ons team van opleiders kijkt graag wat jouw bedrijf of organisatie nodig heeft en maakt een offerte op maat, afhankelijk van het aantal deelnemers. Zo sluit de opleiding volledig aan op jouw wensen!